Inkoopbegeleiding

Wat houdt inkoopbegeleiding precies in?

  • Inzicht verkrijgen in huidige contracten met leverancier
  • Totale spend analyse
  • Bepaling van wensen en eisen
  • Inventariseren op vestiging(en) en vertalen in een nieuw plan van aanpak
  • Schrijven van RFP of bestek
  • Gesprekken met leveranciers voeren, contractonderhandeling
  • Adviserende rol bij besluitvorming
  • Contractbewaking tijdens looptijd

PrintScan is opgericht door vakkundige mensen met veel kennis uit de markt. Dit alles met als hoofddoel organisaties onafhankelijk te ondersteunen om tot de best passende oplossing te komen én te besparen op hun totale afdrukkosten. Wij ondersteunen onze klanten van A tot Z in dit proces en kunnen ook van dienst blijven tijdens de gehele contractperiode. Zo kunt u uw investering zeker stellen voor de toekomst en maximaal rendement uit uw flexibele contract voorwaarden halen.

Wij bedenken oplossingen en adviseren op welke manier het gebruik van documenten efficiënter en effectiever kunnen verlopen binnen een organisatie. Of u nu ons volledig onze gang laat gaan, ons gebruikt voor een inventarisatie of als rechterhand tijdens het totale inkooptraject wij passen onze diensten op uw behoefte aan. U blijft eindregisseur.